מסחטת מיץ

אחד המיצים שאני הכי אוהב זה מיץ תפוחים! אם למשל אני הולך לרוץ או חוזר ממשחק כדורגל, אין דבר יותר כיף ומרנין מכוס מיץ תפוחים קר וצונן.

 

אך בדרך כלל כשמדובר על מיץ תפוחים אינני משתמש בתפוחי עץ ומכין לעצמי מיץ תפוחים בעזרת מסחטת מיץ אלא מיץ בבקבוק בדרך כלל של חברת ספרינג למרות שגם של פריגת אני מאוד אוהב.

 

לעומת זאת, מיץ תפוזים אני דווקא אוהב לקחת תפוזים טריים, לקחת מסחטת מיץ ולהתחיל לסחוט את התפוזים בעצמי. מיץ תפוזים הרבה יותר טעים כשסוחטים אותו במקום.

 

אצלנו בבית יש מסחטת מיץ חצי ידנית אשר מתאימה רק לפירות הדר כמו אשכוליות, תפוזים, מנדרינות וכדומה. וכשאני אומר מסחטה חצי ידנית, הכוונה שעדיין יש צורך בלחצות את הפרי ל-2, להניח את חצי הפרי על המתקן ולאחר מכן להוריד את ידית הסחיטה על הפרי על מנת שיסחט את הפרי לתומו.

 

פעולה מאוד פשוטה שהיתרון הגדול שלה הוא שאנחנו סוחטים את הפרי ממש עד הטיפה האחרונה וגם לא מתאמצים כלל וכלל. האמת שהרבה זמן לא השתמשתי ב- מסחטת מיץ שלי בבית למרות שאני נורא אוהב מיץ תפוזים סחוט טבעי.

 

מסחטת מיץ זהו מוצר מומלץ בכל בית ובית. מי מאיתנו לא אוהב להתפנק מדי פעם במיץ רימונים או כל פרי אחר מרענן וטעים? ישנם סוגים ועיצובים שונים של מסחטות מיץ. ישנם כאלה המתאימים רק לסחיטת פירות הדר.

 

יש מסחטה של מיצים טבעיים המתאימה להכנת מיץ גזר בלבד וישנם מסחטות אשר יתאימו לכל סוגי הפירות. לרוב יהיה מדובר במסחטה הניתנת לפירוק והרכבה, כשתלוי בפרי אותו תרצו לסחוט.

 

המסחטה הפופולארית ביותר הינה מסחטת ההדרים שם נדרש רק לחתוך את הפרי ולהניחו על המתקן אם כי מי שאוהב מיץ גזר, סביר להניח שיהיה מסחטת גזר אצלו בבית.

מסחטת מיץ

מ-זון | מכונות מזון | ציוד | בעלי מקצוע

שם הלקוח | ביטוי לקידום | כתובת | טלפון